Indien u ontevreden bent of een klacht heeft over uw accommodatie, dan dient u dit direct te melden aan de receptie van de betreffende accommodatie en aan de reisleiding ter plaatse. Mocht u het gevoel hebben dat u niet naar tevredenheid bent geholpen, dan kunt u direct telefonisch contact opnemen met Lavida Travel of de betreffende organisatie die uw reis uitvoert. 

Lavida Travel hanteert deze handelswijze vanwege het feit dat op het moment dat u vakantie voorbij is, wij uw problemen op bestemming niet meer kunnen oplossen. Indien u uw problemen kenbaar maakt op bestemming, kan deze veelal verholpen worden. Klachten die niet kenbaar gemaakt op locatie en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld, worden in Nederland dan ook niet in behandeling genomen.

Wanneer u uw klacht ter plaatse kenbaar heeft gemaakt en deze niet naar uw wens is opgelost, heeft u de mogelijkheid om tot één maand na afloop van uw reis op schriftelijke wijze, met motivatie, uw klacht in te dienen. Een klachtenformulier zonder motivatie is onvoldoende.

Het klachtenformulier kunt u mailen naar klantenservice@lavidatravel.nl. Per post kunt u uw klacht versturen naar:

Lavida Travel
Afdeling Klachten
Luidsprekerstraat 6
1322AX Almere

Op het moment dat u een klacht heeft over de totstandkoming van de boeking, dan kunt u deze, uiterlijk binnen één maand na kennisname van het proces met betrekking tot de klacht, bij ons dienen. Dit kunt u op schriftelijke wijze doen, naar het bovenstaande adres. Meer informatie kunt u vinden in de ANVR Reisvoorwaarden.

 

Categorie: