checkLaagste prijsgarantie
checkBeste online reisbureau

Transavia

Veel van jullie zullen vanaf Amsterdam, of de regionale luchthavens, met Transavia naar uw vakantiebestemming vliegen. Transavia is dan ook een zeer gewaardeerde partner van Lavida. Om het je makkelijk te maken, hebben we hieronder een aantal belangrijke punten met betrekking tot je vliegreis uitgelicht.

 

Ruimbagage

Vliegt je met Transavia? Dan is je ruimbagage niet inbegrepen. Wil je dit bijboeken? Laat dit dan weten via een boekingsbericht of neem telefonisch contact met ons op op telefoonnummer 036-8200226. Ook kun je uw ruimbagage zelf bijboeken via deze pagina.

 

Stoelreservering

Transavia biedt in samenwerking met jouw touroperator de mogelijkheid om vanaf 3 weken tot 30 uur voor vertrek van je vlucht voor geplande vertrektijd van de vlucht tegen een vergoeding een stoel te reserveren. 

Klik hier om direct je stoelen te reserveren bij Transavia!

 

Online inchecken

Indien je vliegt met Transavia kun je ook (gratis) online inchecken. Dit geldt voor vluchten vanaf Schiphol Airport, Rotterdam Airport en Eindhoven Airport. Online inchecken is alleen mogelijk bij een reis met enkel volwassenen. Je kunt online inchecken vanaf 30 uur tot 4 of 1 uur (verschilt per vlucht) vóór vertrek.

Klik hier om direct online in te checken bij Transavia!

 

Transavia bevestigingsnummer

  • Corendon: uw reserveringsnummer zonder het eerste cijfer, oftewel de laatste 6 cijfers van de reeks van 7 cijfers
  • Alltours: uw reserveringsnummer zonder de eerste 2 cijfers, oftewel de laatste 6 cijfers van de reeks van 8 cijfers

 

Goed om te weten:

  • Je kunt op alle vluchten met een vluchtnummer tussen 0 en 1999 een stoel reserveren.
  • Je kunt aan jouw touroperatorreserveringsnummer maar eenmalig een aanvullende dienst van transavia.com (zoals stoelreservering en/ of het boeken van bijzondere bagage) koppelen. Stoelreservering is daarom alleen mogelijk als je nog niet eerder een reservering voor een aanvullende dienst heeft gemaakt.
  • Als de reservering en/of betaling niet lukt, kunt je een uur later opnieuw een stoelreservering maken.
  • Stoelreservering is een afspraak tussen jou en transavia.com. Voor al je vragen, opmerkingen en klachten met betrekking tot uw stoelreservering, neem je contact op met het call center van transavia.com.
Voorwaarden kunnen natuurlijk wijzigen, denk hier bij aan de afmetingen voor jouw bagage, bagagekosten, inchecktijden en andere services. Uiteraard probeert Lavida Travel deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Voor alle actuele voorwaarden klik je hier.